PLOVIDBENI RED

LINIJA 415 VRGADA PAKOŠTANE BIOGRAD

 1.1.2024. - 30.4.2024.

PONEDJELJAK-SUBOTA

VRGADA-PAKOŠTANE PAKOŠTANE-VRGADA
06:00 10:05
11:30 12:00
13:00 15:05
17:00 17:30
VRGADA-BIOGRAD BIOGRAD-VRGADA
06:00 09:30
13:00 14:30
PAKOŠTANE-BIOGRAD BIOGRAD-PAKOŠTANE
06:30 09:30
13:30 14:30

NEDJELJA

VRGADA-PAKOŠTANE PAKOŠTANE-VRGADA
10:30 11:00
17:00 17:30

Nedjeljom se ne održavaju pruge na relacijama Vrgada - Biograd i obrnuto i Pakoštane - Biograd i obrnuto

Cijene putnih karata
Vrgada - Pakoštane

Redovna karta:1,99 € (15,00 kn)
    Djeca 3-12: 1,00 € (7,50 kn)
Otočne karte: 1,00 € (7,50 kn)
Javne službe: 1,00 € (7,50 kn)

1 EURO = 7,53450 kn

Cijena putne karte jednaka je za oba smjera

 Cijene putnih karata
Vrgada - Biograd

Redovna karta: 2,39 € (18,01 kn)
   Djeca 3-12:  1,19 €  (9,00 kn)
Otočne karte: 1,19 €  (9,00 kn)
Javne službe: 1,19 €  (9,00 kn)

1 EURO = 7,53450 kn

Cijena putne karte jednaka je za oba smjera

Cijene putnih karata
Pakoštane - Biograd

Redovna karta:1,99 € (15,00 kn)
    Djeca 3-12:  1,00 € (7,50 kn)
Otočne karte: 1,00 € (7,50 kn)
Javne službe: 1,00 € (7,50 kn)

1 EURO = 7,53450 kn

Cijena putne karte jednaka je za oba smjera

Cijene prijevoza tereta

Prijevoz teških tereta - 2,39 €/100 kg (18,00 kn)

Prijevoz tereta velike površine - 3,98 € /1m³* (30 kn)

Prijevoz velikih kućanskih aparata i alata (štednjaci, hladnjaci itd.) 2,65 €/ kom (20 kn)

Ručna prtljaga iznad 20 kg - svakih 10 kg 0,40 € (3,00 kn)

* Kada ukupna težina robe prelazi 200 kg, cijena prijevoza naplaćuje se za svakih kg težine po cijeni navedenoj u cjeniku za kg.

1 EURO = 7,53450 kn

Napomene:
1. Izvansezonski cjenik vrijedi za razdoblje od 01.01.- 02.06. i 03.10.- 31.12.2022., a sezonski od 03.06.- 02.10.2022. Otočni cjenik i cjenik za javne službe vrijedi tijekom cijele godine. Djeca od 3 do 12 godina ostvaruju 50% popusta na izvansezonsku odnosno sezonsku cijenu karte po osobi.
2. Djeca do 1 godine besplatno, ne izdaje im se putna karta već se na karti roditelja/pratitelja naznačuje da
ta osoba putuje s djetetom do 1 godine starosti. Djeca od 1 do 3 godine besplatno, izdaje im se putna karta.
3. Prijevoz se ne naplaćuje kućnim ljubimcima. Smiju se prevoziti samo ako ne predstavljaju opasnost ili
smetnju za putnike ili brod i ne smije ih se unositi u zatvorene putničke prostorije, osim ako brodar ne odredi drugačije.
4. Prijevoz bicikla naplaćuje se u visini cijene karte po osobi.
5. Prijevoz umrlih naplaćuje se po cijeni za 2m 3.
6. U cijenu karte su uključene lučke pristojbe i PDV.
7. Cijena putne karte jednaka je za oba smjera.


MB VRGADA

Državnu brodsku liniju 415 održava Motorni brod Vrgada. Duljina broda je 19,95 metara i širina 6,48 metara. Kapaciteta broda je 130 putnika. Pogonski stroj su 2 motora ukupne snage 558 kW. 

MB VRGADA

MB Vrgada POČETNA

Luka Pakoštane

Vrgada

Luka Vrgada

Luka Biograd

Prava putnika u pomorskom prijevozu i unutarnjoj plovidbi

Primjena Uredbe br. 1177/2010 Europskog parlamenta i Vijeća od 24. studenog 2010. godine o pravima putnika kada putuju morem ili unutarnjim plovnim putovima i izmjena Uredbe 2006/2004. Uredbom br. 1177/2010 Europskog parlamenta i Vijeća od 24. studenog 2010. godine o pravima putnika kada putuju morem ili unutarnjim plovnim putovima i izmjena Uredbe 2006/2004 (nadalje: Uredba) se propisuju pravila o pravima putnika u pomorskom prometu i unutarnjoj plovidbi. Pravila se odnose na nediskriminirajuće ugovorne uvjete prijevoznika za putnike, zabranu diskriminacije i omogućavanje asistencije putnicima - osobama s invaliditetom i osobama smanjene pokretljivosti, prava putnika u slučajevima otakzivanja ili kašnjenja putovanja, obvezu minimuma pružanja informacija putnicima, žalbenu proceduru i opće uvjete provedbe.

Prava osoba s invaliditetom i osoba s ograničenom pokretljivosti

Prijevoznici, putnički agenti i turoperatori ne smiju odbiti prihvaćanje rezervacije, izdavanje karte ili ukrcaj putnika na temelju njegove invalidnosti ili ograničenosti u kretanju. Odbijanje rezervacije i izdavanja karte osobi s invaliditetom i ograničenom pokretljivosti je moguće samo u slučajevima kada je to opravdano zahtjevima sigurnosti, i kada konstrukcija broda, lučka infrastruktura i oprema onemogućavaju siguran ukrcaj, iskrcaj i prijevoz putnika s invaliditetom i ograničenjima u kretanju. U takvim slučajevima prijevoznik, putnički agent i turoperator moraju uložiti sve razumne napore da se takvom putniku omogući alternativni prijevoz. U slučaju da prijevoznik, putnički agent ili turoperator zatraži da osobu s invaliditetom ili osobu smanjene pokretljivosti prati pratitelj pri putovanju, prijevoz pratitelja je besplatan. Prijevoznik i operator terminala, svaki u okviru svoje nadležnosti, osiguravaju asistenciju osobama s invaliditetom ili ograničenom pokretljivosti u slučajevima kada i kako je to predviđeno Uredbom.

Prava u slučaju prekida putovanja

U slučaju otkazivanja ili kašnjenja polaska, prijevoznik je dužan obavijestiti o toj situaciji putnike čim prije i ne kasnije od 30 minuta od planiranog polaska prema plovidbenom redu. Također ih je dužan obavijestiti o novom planiranom terminu polaska i dolaska. U slučaju otkazivanja putovanja ili kašnjenja polaska više od 90 minuta, prijevoznik je dužan putnicima osigurati besplatni obrok (užina/snack) odnosno osvježavajuće piće (refreshement). U slučaju kada je neizbježno noćenje putnika, prijevoznik je dužan ponuditi besplatan smještaj ako je to moguće. Ukupni trošak je moguće ograničiti na 80 eura po osobi za jednu noć, a za najviše tri noći.

Prava u slučaju otkazivanja putovanja ili kašnjenja polaska više od 90 minuta

U slučaju otkazivanja putovanja ili kašnjenja polaska više od 90 minuta, prijevoznik je dužan odmah ponuditi putniku opciju putovanja drugom linijom (rerouting) do krajnje destinacije u što skorijem terminu i bez dodatnog troška ili povrata novca, te kada je to prikladno i povratak u polaznu luku bez dodatnog troška (besplatno povratno putovanje). Putnik također ima pravo zatražiti i naknadu uz osigurani alternativni prijevoz u slučaju otkazivanja ili kašnjenja dolaska u luku. Minimalni iznos naknade iznosi 25% od iznosa karte i to u slučajevima kašnjenja:

1 sat za putovanja u trajanju do 4 sata,
2 sata za putovanja u trajanju između 4 i 8 sati,
3 sata za putovanja u trajanju između 8 i 24 sati,
6 sati za putovanja u trajanju preko 24 sata.

Ako vrijeme kašnjenja iznosi dvostruko više od gore navedenih vremena, naknada se povisuje na iznos od 50% od karte. Naknada će biti plaćena u vaučerima ili novcu na zahtjev putnika u roku od 1 mjeseca od primitka zahtjeva. Naknada ne smije biti umanjena za iznos pristojbi i naknada. Prijevoznici mogu uvesti pravilo minimalnog iznosa ispod kojeg se naknada neće isplaćivati. Taj minimalni iznos nije veći od 6 eura. Prijevoznici su oslobođeni plaćanja naknade ili osiguravanja noćenja putnicima u slučajevima kada je kašnjenje ili otkazivanje putovanja uzrokovano vremenskim neprilikama koje ugrožavaju sigurnu plovidbu.

Pravna zaštita

Prijevoznici i uprava luka su dužni osigurati/uspostaviti službu/mehanizam kako bi putnicima omogućili da ostvare prava zajamčena Uredbom. Putnik je dužan podnijeti žalbu/prigovor navedenoj službi prijevoznika/uprave luke u roku od 2 mjeseca od dana putovanja. Putnik mora biti obaviješten u roku od 1 mjeseca da je njegov prigovor prihvaćen, odbijen ili se još uvijek razmatra. Konačan odgovor služba putniku mora uručiti ne kasnije od 2 mjeseca od primitka njegova prigovora. Ukoliko putnik nije zadovoljan dostavljenim odgovorom , za zaštitu prava iz Uredbe, obraća se Agenciji za obalni linijski pomorski promet, nadležnom nacionalnom tijelu za provedbu Uredbe u Republici Hrvatskoj. Kontakt podaci Agencije su: Agencija za obalni linijski pomorski promet, Ulica grada Antofagaste 6, 21000 Split Telefon: 021/329-370, telefaks: 021/329-379, e-mail: info@agencija-zolpp.hr